گروهی از جوانان اوباش در پاریس با حمله به خودروی پلیس، یک مأمور زن و رئیسش را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به شدت مجروح کردند.

 حمله غافلگیرکننده جوانان اوباش به یک پلیس زن فرانسوی + فیلم////////////////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از جوانان اوباش در پاریس با حمله به یک پلیس زن، او و رئیسش را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که حدود 100 جوان با حمله به خودروی پلیس که این زن و رئیس وی در آن حضور داشتند به شدت آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. با وجود آنکه هر دو مامور پلیس مسلح به سلاح گرم بودند اما در اثر غافلگیری موفق به استفاده از اسلحه خود نشدند.

 در ابتدای این ویدئو نیز چند جوان به بالای سقف خودروی پلیس پریده و سپس خودرو را واژگون می کنند. این حادثه روز دوشنبه در جنوب شرقی پاریس رخ داد. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در فرانسه  بازتاب های فراوانی از جمله واکنش رئیس جمهور فرانسه  را به همراه  داشت. امانوئل ماکرون رئیس جمهور  این کشور خواستار مجازات عاملان حادثه شد.

 گفتنی است؛ حمله به پلیس در کشور فرانسه طی سال های اخیر به امری معمول تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

غافلگیری پلیس زن فرانسوی توسط جوانان اوباش!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۰۰:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تو فرانسه حمله به پلیس واتومبیلش محکومه ؟ولی توی ایران حمله کنندگان جوانان هستند وهمه بیگانگان از آنهاحمایت می کنند حتی همین مکرون ؟
آخرین اخبار